Vul aub jouw e-mailadres in.
Op het clientportaal vindt u, na inloggen, toegang tot de volgende onderwerpen. Klik erop om meer te lezen.
Persoonsgegegevens
In het overzicht staan naast uw persoonsgegevens, ook uw inloggegevens en zorg gerelateerde informatie. Wilt u uw gegevens aanpassen? Neem dan contact op met het secretariaat.
Afspraken
Bekijk de agenda met uw afspraken.
Wilt u een afspraak maken, verplaatsen of afzeggen? Neem dan contact op met het secretariaat.
Dossier
Hier vindt u uw behandelplan en eventuele andere plannen die voor u worden gemaakt. Ook correspondentie over uw behandeling, bijvoorbeeld met uw huisarts, is inzichtelijk.
Heeft u vragen over wat u leest in uw dossier? Dan kunt u altijd bij uw behandelaar terecht.
Vragenlijsten
Invullen en bekijken van vragenlijsten voor, tijdens en na uw behandeling.
Deze vragenlijsten helpen u en uw behandelaar om een goed beeld te krijgen van uw behandeling en herstel.
Behandelaren
Nadat u bent ingelogd vindt u een overzicht met u behandelaren.
Postbus
De postbus bevat berichten van uw behandelaar.
Wilt u uw behandelaar op de hoogte houden? Dan kunt u via de postbus een e-mail sturen. Maak altijd goede afspraken met uw behandelaar over bijvoorbeeld de reactie termijn.
Heeft het spoed? Stuur dan geen bericht maar neem telefonisch contact op met uw huisarts.
Bij crisis of spoed neemt u contact op met uw huisarts.
Cliënten van Pro Persona kunnen toegang krijgen tot MijnProPersona. Om veilig te kunnen inloggen is uw e-mailadres en mobiele nummer nodig. Iedere keer wanneer u inlogt, vult u uw e-mailadres en wachtwoord in. Voor een extra controle voert u ook een code in, die u ontvangt per sms.
Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen. Klik erop om meer te lezen.
Wat heb ik nodig om MijnProPersona te kunnen gebruiken?
Om te kunnen inloggen op het cliëntportaal heb je een mobiel nummer nodig waarop je een SMS met een authenticatie code kunt ontvangen.
Kan ik MijnProPersona openen op een smartphone?
Ja, het is mogelijk om het cliëntportaal te gebruiken op een smartphone.
Waar vind ik de inloggegevens voor MijnProPersona?
Tegelijk met de uitnodiging voor het startgesprek krijg je toegang tot het cliëntenportaal ‘Mijn Pro Persona’. Informatie over jouw account krijg je toegestuurd per e-mail. De uitnodigingsmail bevat een link voor het aanmaken van een eigen wachtwoord. Na het aanmaken van het wachtwoord kan worden ingelogd. Geef je inloggegevens nooit aan anderen. Mijn Pro Persona bevat jouw persoonlijke informatie. Als anderen met jouw toestemming toegang krijgen tot jouw dossier, dan krijgen zij eigen inloggegevens.
Ben ik verplicht om MijnProPersona te gebruiken?
Als cliënt geef je toestemming voor het gebruik van het cliëntportaal. Je bepaalt zelf of je gebruik wilt maken van de mogelijkheden van MijnProPersona.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Klik op wachtwoord aanvragen, vul je e-mailadres is en klik op versturen. Je ontvangt dan een e-mail met de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Mijn e-mailadres is gewijzigd. Wat moet ik doen?
Neem dan contact op met het secretariaat om je e-mailadres te laten wijzigen.
Het lukt mij niet om in te loggen…wat moet ik nu doen?
Probeer via "wachtwoord aanvragen" Een nieuw wachtwoord aan te vragen. Ontvang je geen mail? Kijk eerst in je ‘Spambox’. Staat de mail ook niet in je ‘Spambox’, neem dan contact op met het secretariaat zodat we kunnen nakijken waar het aan ligt.
Wie heeft toegang tot MijnProPersona?
Jouw dossier bewaren we in een veilige omgeving. Jij, eventueel jouw wettelijke vertegenwoordiger en je behandelaar/behandelaren hebben toegang tot jouw gegevens.
Daarnaast kan je, als je dat wilt, personen toegang geven om mee te kijken. Bijvoorbeeld een familielid of je huisarts. Twijfel je hierover? Overleg dan met je behandelaar voordat je iemand toegang geeft.
Tot wanneer kan ik inloggen in MijnProPersona?
Zolang je bij ons onder behandeling bent, kun je terecht op het cliëntportaal ‘Mijn Pro Persona’. Na je behandeling wordt je account afgesloten. Maar voordat dat gebeurt ontvang je tijdig een mail, zodat je nog informatie kunt opslaan.
Als mijn telefoonnummer wijzigt kan ik dan nog in MijnProPersona?
Inloggen kan dmv. uw e-mailadres en wachtwoord, waarna u een beveiligingscode per SMS op uw mobiele telefoon ontvangt. Bij het wijzigen van uw mobiele nummer, zal u de SMS met beveiligingscode op uw nieuwe mobiele nummer ontvangen.
Kan ik MijnProPersona openen op mijn Smartphone?
Ja, dan kan. MijnProPersona heeft een ‘Responsive webdesign’. Dit betekent dat de website mee schaalt met de afmetingen van uw telefoonscherm, zonder in te leveren op leesbaarheid van tekst of gebruiksvriendelijkheid.
MijnProPersona blijft aangeven dat het e-mailadres en/of wachtwoord onjuist is.
Controleer:
Lukt het niet? Stel een nieuw wachtwoord in via `wachtwoord aanvragen` op je inlogpagina.
Hoe lang kan - na afsluiting van mijn behandeling – nog worden ingelogd op MijnProPersona?
Na afsluiting van uw behandeling kunt u nog 1 jaar inloggen op MijnProPersona.
Wie kan ik contacten bij technische problemen of hulp bij het gebruik van het clientportaal
Als u technische problemen ervaart of hulp nodig hebt bij het gebruik van het clientportaal, neem dan contact op met de Pro Persona servicedesk via clientondersteuning@propersona.nl.